JOANNA BIERSKA

 Jayadevi

 

Praktykuję jogę od 1998 roku, wtedy też spotkałam po raz pierwszy swojego Mistrza Paramhans Swami Maheshwaranandę, znanego na świecie autora systemu "Yoga in Daily Life" /Joga w Życiu Codziennym/.
Zaczęłam regularnie uczęszczać na Międzynarodowe Seminaria Jogi prowadzone przez samego Mistrza oraz innych nauczycieli, fizjoterapeutów i rehabilitantów, które odbywały się w Indiach, Czechach, Austrii, na Węgrzech i na Słowacji.
W 2001 roku zdałam egzamin nauczycielski i otrzymałam Międzynarodowy Certyfikat uprawniający do prowadzenia zajęć jogi w tym systemie.

Na początku uczyłam jogi studentów na Uniwersytecie Śląskim w Cieszynie a po przeprowadzeniu się do Warszawy wraz z innym nauczycielami, przez dwa lata prowadziłam Centrum Jogi w Życiu Codziennym, następnie zaczęła prowadzić zajęcia w różnych centrach jogi / m.in. Joga Klub, Samadhi Joga/, salonach piękności, firmach / m.in. Ikea, Alior Bank /, klubach, jak również dla chorych na stwardnienie rozsiane.
Ponieważ joga to niekończący się rozwój, mądrość, którą można doskonalić całe życie, więc nadal kształcę się i uczęszczam na seminaria Jogi odbywające się głównie w Europie. W 2013 roku wraz z przyjaciółmi założyłam Stowarzyszenie Joga w Życiu codziennym, poprzez które między innymi zapraszani są do Polski nauczyciele jogi z całego świata oraz organizowane są warsztaty i seminaria.

 „ Nie szukaj na zewnątrz zadowolenia, przyjaźni, szczęścia czy miłości. Twoje Ja jest Twoim spokojem, Twoją miłością oraz Twoim przyjacielem.”                                                                                                                                                                                         Paramhans Swami Maheshwarananda

Więcej informacji: www.jogawzyciucodziennym.pl
 
 
Asia Bierska Centrum Joga Warszawa zdrowy kręgosłup

 Zajęcia Joga w Życiu Codziennym

 - zdrowy kręgosłup

jest to program ćwiczeń przeciwko bólom pleców, opracowany na podstawie wieloletniej współpracy i wymiany doświadczeń pomiędzy autorem systemu Joga w Życiu Codziennym Paramhans Swami Maheshwaranandą, a zachodnimi lekarzami i fizjoterapeutami. Jest on cennym połączeniem wiedzy zachodniej z wiedzą i mądrością wschodu.

Zajęcia te przystosowane są do właściwości psychofizycznych ludzi Zachodu. Ćwiczenia fizyczne /asany/, oddechowe /Pranayamy/ oraz relaksacyjne, ułożone są według trudności w osiem poziomów. Swym założeniem i kolejnością przedstawia jak najszerszą podstawę ćwiczeń jogi, dostępnych dla osób w każdym wieku i dowolnej kondycji fizycznej.

 

Stopniowy system relaksacji, oddychania i ćwiczeń fizycznych jest pomocnym programem dla ludzi z bolącymi stawami, czy mięśniową nierównowagą spowodowaną przeciążeniem i powtarzającym się nadwyrężaniem.

Silne i elastyczne mięśnie stanowią ważną ochronę kręgosłupa i stawów. To dlatego regularne ćwiczenie Jogi w Życiu Codziennym redukuje symptomy problemów kręgosłupa i stawów w kilka tygodni.

 

Celem tych zajęć jest również nauczenie się fizycznej i psychicznej relaksacji, abyśmy mogli lepiej radzić sobie ze stresem w naszym codziennym życiu. Likwidowanie stresu i napięć pomaga nam zwalczać nerwowość oraz bezsenność, rozwijać wiarę w siebie, koncentrację i wydajność a przede wszystkim podwyższa jakość naszego życia.

 

Na zajęciach uczone jest ćwiczenie KHATU PRANAM - specjalny zestaw 20 pozycji/asan/, które wykonywane w jednym ciągu  usuwają zmęczenie i znużenie oraz przynoszą nową witalność, świeżość i harmonię.

Poprzez praktykę KHATU PRANAM zwiększa się elastyczność kręgosłupa oraz reguluje się funkcjonowanie organów wewnętrznych i gruczołów. Wzmacnia on także  system immunologiczny/odpornościowy/. Przy regularnym ćwiczeniu Khatu Pranam jest efektywną pomocą w harmonizowaniu i regulowaniu całego systemu nerwowego. Emocje są zrównoważone, a nerwowość i depresja zneutralizowane. Kilka ćwiczeń wykonywanych każdego dnia pomaga w korekcji złej  postawy ciała, łagodzeniu bólu pleców, stresie oraz problemach trawiennych.

Zajęcia są dostępnych dla osób w każdym wieku i dowolnej kondycji fizycznej.

 

Więcej informacji: www.jogawzyciucodziennym.pl